SRK/NZ/BZ-2265-32A/18/19 Świadczenie obsługi prawnej Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. z terminem realizacji 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

  1. Przedmiot zamówienia:

Świadczenie obsługi prawnej Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.  z terminem realizacji 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Część I-   Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi w gminie Bytom, Ruda Śląska, Wałbrzych, Czeladź i Sosnowiec oraz zasobami po byłej KWK Kazimierz Juliusz.

Część II –Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi w gminie Gliwice, Zabrze, Będzin, Wojkowice, Dąbrowa Górnicza i Piekary Śląskie oraz zasobami po byłej Kompanii Węglowej

  1. Termin składania ofert: 31.01.2019r.
  2. Kryteria oceny ofert.

KRYTERIA DLA CZĘŚCI I

Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi w gminie Bytom, Ruda Śląska, Wałbrzych, Czeladź i Sosnowiec oraz zasobami po byłej KWK Kazimierz Juliusz

Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 25 %.

K – ocena koncepcji sposobu realizacji zadań z zakresu części I zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 25 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

K = ocena koncepcji badanej

————————————

najwyższa ocena koncepcji

x 25 punktów

 

Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 50 %.

C –  cena oferty dla części I będzie oceniana w skali od 0 punktów do 50 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

 

C =

 

cena oferty najtańszej

——————————–

cena oferty badanej

x 50 punktów

 

Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zamówienia – L

znaczenie 20 %.

Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.

L – liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 20 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

 

 

 

L =

liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zamówienia w badanej ofercie

————————————————————————————-

najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zamówienia spośród ofert złożonych

x 20 punktów

 

Kryterium IV Doświadczenie w latach – poparte referencjami –  obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część I zamówienia – D, znaczenie 5 %.

D – ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników do realizacji części I zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 5 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

 

D =

 

suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność
w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część I zamówienia w badanej ofercie————————————————————————————-najwyższa suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji
część I zamówienia spośród ofert złożonych
x 5 punktów

Ocena łączna: P = K + C + L +D

gdzie:

P – suma punktów,

K, C, L, D – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.

ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI I

 Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:

 

L.p. Elementy

 

1. Proponowany sposób obsługi prawnej.
2. Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów
i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie.
3. Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego.
4. Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych).
5. Wskazanie autorskich kierunków działań, zmniejszających do poprawy skuteczności działań windykacyjnych.
6. Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej.

KRYTERIA DLA CZĘŚCI II

Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi w gminie Gliwice, Zabrze, Będzin, Wojkowice, Dąbrowa Górnicza i Piekary Śląskie oraz zasobami po byłej Kompanii Węglowej

Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 25 %.

K – ocena koncepcji sposobu  realizacji zadań z zakresu części IV zamówienia będzie oceniana w skali
od 0 punktów do 25 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

K = ocena koncepcji badanej

——————————–

najwyższa ocena koncepcji

x 25 punktów

 

Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 50 %.

C –  cena oferty dla części II będzie oceniana w skali od 0 punktów do 50 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

 

C =

 

cena oferty najtańszej

——————————–

cena oferty badanej

x 50 punktów

 

Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia – L

znaczenie 20 %.

Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.

L –  liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia będzie oceniana
w skali od 0 punktów do 20 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

L = liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia w badanej ofercie

————————————————————————————-

najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia spośród ofert złożonych

x 20 punktów

 

Kryterium IV Doświadczenie w latach – poparte referencjami –  obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część II zamówienia – D, znaczenie 5 %.

D – ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników do realizacji części II zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 5 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

 

D =

 

suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność
w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część II zamówienia w badanej ofercie————————————————————————————-najwyższa suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji
część II zamówienia spośród ofert złożonych
 

 

 

x 5 punktów

Ocena łączna: P = K + C + L +D

gdzie:

P – suma punktów,

K, C, L, D – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.

ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI II

Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:

 

L.p. Elementy

 

1. Proponowany sposób obsługi prawnej.
2. Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów
i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie.
3. Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego.
4. Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych).
5. Wskazanie autorskich kierunków działań, zmniejszających do poprawy skuteczności działań windykacyjnych.
6. Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej.

 

 

 

 

 

    • Typ postępowaniaRegulamin SRK do 30 tyś euro
    • Rodzaj postępowania Usługi
    • Tryb postępowania Negocjacje
    • Termin składania ofert 31.01.2019
    • Godzina składania ofert 14:00

Załączniki

Informacje

Rejestr zmian