- Przedmiot zamówienia:
Świadczenie obsługi prawnej Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w 2019 roku i w 2020 roku
Część I- Bieżąca obsługa prawna Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., za wyjątkiem części: II; III; IV i V.
Część II -Obsługa prawna spraw z zakresu prawa pracy
Część III-Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi
w gminie Bytom, Ruda Śląska, Wałbrzych, Czeladź i Sosnowiec oraz zasobami po byłej KWK Kazimierz Juliusz.
Część IV-Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi
w gminie Zabrze, Będzin, Wojkowice, Dąbrowa Górnicza i Piekary Śląskie
oraz zasobami po byłej Kompanii Węglowej
Część V- Obsługa prawna szkód górniczych, ochrony środowiska i gospodarki wodnej
- Termin składania ofert: 03.12.2018r.
- Kryteria oceny ofert.
KRYTERIA DLA CZĘŚCI I
Bieżąca obsługa prawna Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.,
za wyjątkiem zakresu wskazanego w częściach: II, III, IV, V.
Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 10 %.
K – ocena koncepcji sposobu realizacji zadań z zakresu części I zamówienia będzie oceniana w skali
od 0 punktów do 10 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
K = |
ocena koncepcji badanej
——————————— najwyższa ocena koncepcji |
x 10 punktów |
|
Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 60 %.
C – cena oferty dla części I będzie oceniana w skali od 0 punktów do 60 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
C = |
cena oferty najtańszej
——————————— cena oferty badanej |
x 60 punktów |
|
Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zamówienia
– L, znaczenie 30 %.
Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.
L – liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 30 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
L = |
liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zamówienia w badanej ofercie————————————————————-najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zamówienia spośród ofert złożonych |
x 30 punktów |
|
Ocena łączna: P = K + C + L
gdzie:
P – suma punktów,
K, C, L – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.
ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI I
Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:
L.p. | Elementy
|
1. | Proponowany sposób obsługi prawnej. |
2. | Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie. |
3. | Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego. |
4. | Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych). |
5. | Wskazanie autorskich kierunków działań zmierzających do usprawnienia obsługi prawnej gwarantującej realizację zadań przez Spółkę. |
6. | Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej. |
KRYTERIA DLA CZĘŚCI II
Obsługa prawna spraw z zakresu stosunku pracy
Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 10 %.
K – ocena koncepcji sposobu realizacji zadań z zakresu części II zamówienia będzie oceniana w skali
od 0 punktów do 10 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
K = | ocena koncepcji badanej
——————————— najwyższa ocena koncepcji |
x 10 punktów | |
Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 60 %.
C – cena oferty dla części II będzie oceniana w skali od 0 punktów do 60 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
C = | cena oferty najtańszej
——————————— cena oferty badanej |
x 60 punktów | |
Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia – L znaczenie 25 %.
Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.
L – liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 25 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
L = | liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia w badanej ofercie
———————————————————– najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia spośród ofert złożonych |
x 25 punktów | |
Kryterium IV Doświadczenie w latach – poparte referencjami – obsługi prawnej spraw z zakresu prawa pracy
poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji części II zamówienia – D, znaczenie 5 %.
D – suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej spraw z zakresu prawa pracy poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji części II zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 5 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
D =
|
suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej spraw z zakresu prawa pracy poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji części II zamówienia w badanej ofercie———————————————————–najwyższa suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej spraw z zakresu prawa pracy poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji części II zamówienia spośród ofert złożonych |
x 5 punktów | |
Ocena łączna: P = K + C + L +D
gdzie:
P – suma punktów,
K, C, L, D – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.
ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI II
Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:
L.p. | Elementy
|
1. | Proponowany sposób obsługi prawnej. |
2. | Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie. |
3. | Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego. |
4. | Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych). |
5. | Wskazanie autorskich kierunków działań zmierzających do ograniczenia spraw z zakresu prawa pracy. |
6. | Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej. |
KRYTERIA DLA CZĘŚCI III
Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych
z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi w gminie Bytom, Ruda Śląska, Wałbrzych, Czeladź i Sosnowiec oraz zasobami po byłej
KWK Kazimierz Juliusz
Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 25 %.
K – ocena koncepcji sposobu realizacji zadań z zakresu części III zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 25 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
K = | ocena koncepcji badanej
———————————— najwyższa ocena koncepcji |
x 25 punktów | |
Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 50 %.
C – cena oferty dla części III będzie oceniana w skali od 0 punktów do 50 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
C =
|
cena oferty najtańszej
——————————– cena oferty badanej |
x 50 punktów | |
Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zamówienia – L
znaczenie 20 %.
Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części III zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.
L – liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części III zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 20 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
L = | liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części III zamówienia w badanej ofercie
————————————————————————————- najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części III zamówienia spośród ofert złożonych |
x 20 punktów | |
Kryterium IV Doświadczenie w latach – poparte referencjami – obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część III zamówienia – D, znaczenie 5 %.
D – ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników do realizacji części III zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 5 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
D =
|
suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część III zamówienia w badanej ofercie————————————————————————————-najwyższa suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część III zamówienia spośród ofert złożonych |
x 5 punktów | |
Ocena łączna: P = K + C + L +D
gdzie:
P – suma punktów,
K, C, L, D – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.
ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI III
Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:
L.p. | Elementy
|
1. | Proponowany sposób obsługi prawnej. |
2. | Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie. |
3. | Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego. |
4. | Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych). |
5. | Wskazanie autorskich kierunków działań, zmniejszających do poprawy skuteczności działań windykacyjnych. |
6. | Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej. |
KRYTERIA DLA CZĘŚCI IV
Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi w gminie Zabrze, Będzin, Wojkowice, Dąbrowa Górnicza i Piekary Śląskie oraz zasobami po byłej Kompanii Węglowej
Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 25 %.
K – ocena koncepcji sposobu realizacji zadań z zakresu części IV zamówienia będzie oceniana w skali
od 0 punktów do 25 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
K = | ocena koncepcji badanej
——————————– najwyższa ocena koncepcji |
x 25 punktów | |
Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 50 %.
C – cena oferty dla części IV będzie oceniana w skali od 0 punktów do 50 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
C =
|
cena oferty najtańszej
——————————– cena oferty badanej |
x 50 punktów | |
Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zamówienia – L
znaczenie 20 %.
Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.
L – liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zamówienia będzie oceniana
w skali od 0 punktów do 20 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
L = | liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zamówienia w badanej ofercie
————————————————————————————- najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zamówienia spośród ofert złożonych |
x 20 punktów | |
Kryterium IV Doświadczenie w latach – poparte referencjami – obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część IV zamówienia – D, znaczenie 5 %.
D – ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników do realizacji części IV zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 5 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
D =
|
suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część IV zamówienia w badanej ofercie————————————————————————————-najwyższa suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część IV zamówienia spośród ofert złożonych |
x 5 punktów |
|
Ocena łączna: P = K + C + L +D
gdzie:
P – suma punktów,
K, C, L, D – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.
ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI IV
Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:
L.p. | Elementy
|
1. | Proponowany sposób obsługi prawnej. |
2. | Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie. |
3. | Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego. |
4. | Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych). |
5. | Wskazanie autorskich kierunków działań, zmniejszających do poprawy skuteczności działań windykacyjnych. |
6. | Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej. |
KRYTERIA DLA CZĘŚCI V
Obsługa prawna szkód górniczych, ochrony środowiska i gospodarki wodnej
Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 20 %.
K – ocena koncepcji sposobu realizacji zadań z zakresu części V zamówienia będzie oceniana w skali
od 0 punktów do 20 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
K = | ocena koncepcji badanej
———————————— najwyższa ocena koncepcji |
x 20 punktów | |
Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 55 %.
C – cena oferty dla części V będzie oceniana w skali od 0 punktów do 55 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
C = | cena oferty najtańszej
———————————— cena oferty badanej |
x 55 punktów | |
Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części V zamówienia – L, znaczenie 25 %.
Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części V zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.
L – liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części V zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 25 punktów.
Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
L =
|
liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części V w badanej ofercie
———————————————————– najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części V spośród ofert złożonych |
x 25 punktów | |
Ocena łączna: P = K + C + L
gdzie:
P – suma punktów,
K, C, L – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.
ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI V
Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:
L.p. | Elementy
|
1. | Proponowany sposób obsługi prawnej. |
2. | Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie. |
3. | Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego. |
4. | Wskazanie autorskich kierunków działań zmierzających do usprawnienia realizacji przez Spółkę zadań dotyczących usuwania szkód górniczych, ochrony środowiska i gospodarki wodnej. |
5. | Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych). |
6. | Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej. |
-
- Typ postępowaniaRegulamin SRK do 30 tyś euro
- Rodzaj postępowania Usługi
- Tryb postępowania Negocjacje
- Termin składania ofert 03.12.2018
- Godzina składania ofert 8:00
Załączniki
na stronę | dodany: 11:35, 15.11.2018 | przez: Agata Kruk - Cielecka | ||
na stronę - Informacja o zawarciu umowy i unieważnieniu w zakresie Części III i IV | dodany: 07:08, 23.01.2019 | przez: Agata Kruk - Cielecka |
Informacje
wprowadzono: | data: 11:36, 15.11.2018 | przez: Agata Kruk - Cielecka | |
zmodyfikowano: | data: 07:08, 23.01.2019 | przez: Agata Kruk - Cielecka | |
osoba odpowiedzialna: | Agata Kruk - Cielecka | ||
podmiot udostępniający: | Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu |
Rejestr zmian
edytowane: | data: 08:02, 29.11.2018 | przez: Agata Kruk - Cielecka | SRK/NZ/BZ-2265-32/18/19 Świadczenie obsługi prawnej Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w 2019 roku i w 2020 roku | |
edytowane: | data: 08:15, 27.11.2018 | przez: Agata Kruk - Cielecka | SRK/NZ/BZ-2265-32/18/19 Świadczenie obsługi prawnej Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w 2019 roku i w 2020 roku | |
edytowane: | data: 09:41, 26.11.2018 | przez: Agata Kruk - Cielecka | SRK/NZ/BZ-2265-32/18/19 Świadczenie obsługi prawnej Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w 2019 roku i w 2020 roku | |
edytowane: | data: 09:40, 26.11.2018 | przez: Agata Kruk - Cielecka | SRK/NZ/BZ-2265-32/18/19 Świadczenie obsługi prawnej Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w 2019 roku i w 2020 roku | |
utworzono: | data: 11:36, 15.11.2018 | przez: Agata Kruk - Cielecka | SRK/NZ/BZ-2265-32/18/19 Świadczenie obsługi prawnej Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w 2019 roku i w 2020 roku |