SRK/NZ/BZ-2265-32/18/19 Świadczenie obsługi prawnej Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w 2019 roku i w 2020 roku

  1. Przedmiot zamówienia:

Świadczenie obsługi prawnej Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w 2019 roku i w 2020 roku

Część I-   Bieżąca obsługa prawna Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., za wyjątkiem części: II; III; IV i V.

Część II -Obsługa prawna spraw z zakresu prawa pracy

Część III-Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi

w gminie Bytom, Ruda Śląska, Wałbrzych, Czeladź i Sosnowiec oraz zasobami po byłej KWK Kazimierz Juliusz.

Część IV-Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi

w gminie Zabrze, Będzin, Wojkowice, Dąbrowa Górnicza i Piekary Śląskie

oraz zasobami po byłej Kompanii Węglowej

Część V- Obsługa prawna szkód górniczych, ochrony środowiska i gospodarki wodnej

  1. Termin składania ofert: 03.12.2018r.
  2. Kryteria oceny ofert.

 KRYTERIA DLA CZĘŚCI I

 Bieżąca obsługa prawna Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.,
za wyjątkiem zakresu wskazanego w częściach: II, III, IV, V.

 Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 10 %.

K – ocena koncepcji sposobu realizacji zadań z zakresu części I zamówienia będzie oceniana w skali
od 0 punktów do 10 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

K =

ocena koncepcji badanej

———————————

najwyższa ocena koncepcji

 

x 10 punktów

 Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 60 %.

C –  cena oferty dla części I będzie oceniana w skali od 0 punktów do 60 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

C =

cena oferty najtańszej

———————————

cena oferty badanej

 

x 60 punktów

 

Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zamówienia
– L, znaczenie 30 %
.

Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.

L –  liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 30 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

L =

liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji
części I zamówienia w badanej ofercie————————————————————-najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części I zamówienia spośród ofert złożonych
 

x 30 punktów

 Ocena łączna: P = K + C + L

gdzie:

P – suma punktów,

K, C, L – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.

 

ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI I

Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:

L.p. Elementy

 

1. Proponowany sposób obsługi prawnej.
2. Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie.
3. Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego.
4. Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych).
5. Wskazanie autorskich kierunków działań zmierzających do usprawnienia obsługi prawnej gwarantującej realizację zadań przez Spółkę.
6. Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej.

 

 

 

 

KRYTERIA DLA CZĘŚCI II

Obsługa prawna spraw z zakresu stosunku pracy

 

Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 10 %.

K – ocena koncepcji sposobu realizacji zadań z zakresu części II zamówienia będzie oceniana w skali
od 0 punktów do 10 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

K = ocena koncepcji badanej

———————————

najwyższa ocena koncepcji

x 10 punktów

 

Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 60 %.

C –  cena oferty dla części II będzie oceniana w skali od 0 punktów do 60 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

C = cena oferty najtańszej

———————————

cena oferty badanej

x 60 punktów

 

Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia – L znaczenie 25 %.

Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.

L –  liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 25 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

L = liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia w badanej ofercie

———————————————————–

najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części II zamówienia spośród ofert złożonych

x 25 punktów

 

Kryterium IV Doświadczenie w latach – poparte referencjami – obsługi prawnej spraw z zakresu prawa pracy
poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji części II zamówienia – D, znaczenie 5 %
.

D –  suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej spraw z zakresu prawa pracy poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji części II zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 5 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

 

D =

 

suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej spraw
z zakresu prawa pracy poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji
części II zamówienia w badanej ofercie———————————————————–najwyższa suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej spraw
z zakresu prawa pracy poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji
części II zamówienia spośród ofert złożonych
x 5 punktów

 

Ocena łączna: P = K + C + L +D

gdzie:

P – suma punktów,

K, C, L, D – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.

 

 

ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI II

 

Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:

 

L.p. Elementy

 

1. Proponowany sposób obsługi prawnej.
2. Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie.
3. Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego.
4. Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych).
5. Wskazanie autorskich kierunków działań zmierzających do ograniczenia spraw z zakresu prawa pracy.
6. Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej.

 

 

 

 

KRYTERIA DLA CZĘŚCI III

Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych
z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi w gminie Bytom, Ruda Śląska, Wałbrzych, Czeladź i Sosnowiec oraz zasobami po byłej

KWK Kazimierz Juliusz

 

Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 25 %.

K – ocena koncepcji sposobu realizacji zadań z zakresu części III zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 25 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

K = ocena koncepcji badanej

————————————

najwyższa ocena koncepcji

x 25 punktów

 

Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 50 %.

C –  cena oferty dla części III będzie oceniana w skali od 0 punktów do 50 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

 

C =

 

cena oferty najtańszej

——————————–

cena oferty badanej

x 50 punktów

 

Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zamówienia – L

znaczenie 20 %.

Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części III zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.

L – liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części III zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 20 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

L = liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części III zamówienia w badanej ofercie

————————————————————————————-

najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części III zamówienia spośród ofert złożonych

x 20 punktów

 

Kryterium IV Doświadczenie w latach – poparte referencjami –  obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część III zamówienia – D, znaczenie 5 %.

D – ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników do realizacji części III zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 5 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D =

 

suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność
w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część III zamówienia w badanej ofercie————————————————————————————-najwyższa suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji
część III zamówienia spośród ofert złożonych
x 5 punktów

Ocena łączna: P = K + C + L +D

gdzie:

P – suma punktów,

K, C, L, D – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.

ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI III

 

Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:

 

L.p. Elementy

 

1. Proponowany sposób obsługi prawnej.
2. Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów
i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie.
3. Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego.
4. Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych).
5. Wskazanie autorskich kierunków działań, zmniejszających do poprawy skuteczności działań windykacyjnych.
6. Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej.

 

 

 

 

KRYTERIA DLA CZĘŚCI IV

Obsługa prawna zasobów mieszkaniowych i windykacji należności związanych z zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i garażami zlokalizowanymi w gminie Zabrze, Będzin, Wojkowice, Dąbrowa Górnicza i Piekary Śląskie oraz zasobami po byłej Kompanii Węglowej

 

Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 25 %.

K – ocena koncepcji sposobu  realizacji zadań z zakresu części IV zamówienia będzie oceniana w skali
od 0 punktów do 25 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

K = ocena koncepcji badanej

——————————–

najwyższa ocena koncepcji

x 25 punktów

 

Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 50 %.

C –  cena oferty dla części IV będzie oceniana w skali od 0 punktów do 50 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

 

C =

 

cena oferty najtańszej

——————————–

cena oferty badanej

x 50 punktów

 

Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zamówienia – L

znaczenie 20 %.

Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.

L –  liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zamówienia będzie oceniana
w skali od 0 punktów do 20 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

L = liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zamówienia w badanej ofercie

————————————————————————————-

najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części IV zamówienia spośród ofert złożonych

x 20 punktów

 

Kryterium IV Doświadczenie w latach – poparte referencjami –  obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część IV zamówienia – D, znaczenie 5 %.

D – ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników do realizacji części IV zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 5 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D =

 

suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność
w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji część IV zamówienia w badanej ofercie————————————————————————————-najwyższa suma ilość lat doświadczenia obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarki mieszkaniowej i windykacji należności poszczególnych prawników dedykowanych do realizacji
część IV zamówienia spośród ofert złożonych
 

 

 

 

 

 

x 5 punktów

Ocena łączna: P = K + C + L +D

gdzie:

P – suma punktów,

K, C, L, D – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.

ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI IV

 

Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:

 

L.p. Elementy

 

1. Proponowany sposób obsługi prawnej.
2. Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów
i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie.
3. Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego.
4. Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych).
5. Wskazanie autorskich kierunków działań, zmniejszających do poprawy skuteczności działań windykacyjnych.
6. Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej.

 

 

 

 

KRYTERIA DLA CZĘŚCI V

Obsługa prawna szkód górniczych, ochrony środowiska i gospodarki wodnej

 

Kryterium I Ocena koncepcji – K, znaczenie 20 %.

K – ocena koncepcji sposobu  realizacji zadań z zakresu części V zamówienia będzie oceniana w skali
od 0 punktów do 20 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

K = ocena koncepcji badanej

————————————

najwyższa ocena koncepcji

x 20 punktów

 

Kryterium II Cena oferty – C, znaczenie 55 %.

C –  cena oferty dla części V będzie oceniana w skali od 0 punktów do 55 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

C = cena oferty najtańszej

————————————

cena oferty badanej

x 55 punktów

 

Kryterium III Liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części V zamówienia – L, znaczenie 25 %.

Lista adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części V zmówienia jest listą prawników wyłącznie realizujących niniejszy obszar zamówienia.

L –  liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części V zamówienia będzie oceniana w skali od 0 punktów do 25 punktów.

Liczba punktów w niniejszym kryterium będzie liczona w następujący sposób:

 

 

L =

 

liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części V w badanej ofercie

———————————————————–

najwyższa liczba adwokatów i radców prawnych dedykowanych do realizacji części V spośród ofert złożonych

x 25 punktów

 

Ocena łączna: P = K + C + L

gdzie:

P – suma punktów,

K, C, L – uzyskane punkty zgodnie z opisem powyżej.

 

 

ELEMENTY KONCEPCJI OBSŁUGI PRAWNEJ DOTYCZĄCEJ CZĘŚCI V

 

Jednym z kryteriów oceny oferty na postępowanie dotyczące obsługi prawnej wymagane jest przedstawienie koncepcji obsługi prawnej danej części zamówienia, a w tym w szczególności:

 

L.p. Elementy

 

1. Proponowany sposób obsługi prawnej.
2. Informacja czy Wykonawca dedykuje do obsługi prawnej aplikantów
i osoby obsługi administracyjno – biurowej, jeśli tak w jakiej liczbie.
3. Opis dostępności radców prawnych i adwokatów poza dniami i godzinami świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego.
4. Wskazanie autorskich kierunków działań zmierzających do usprawnienia realizacji przez Spółkę zadań dotyczących usuwania szkód górniczych, ochrony środowiska i gospodarki wodnej.
5. Opis oczekiwań w zakresie lokalowym i sprzętu (ilość pomieszczeń, dostępność do sieci informatycznej, dostępność do systemów operacyjnych).
6. Inne autorskie elementy koncepcji obsługi prawnej.

 

 

 

    • Typ postępowaniaRegulamin SRK do 30 tyś euro
    • Rodzaj postępowania Usługi
    • Tryb postępowania Negocjacje
    • Termin składania ofert 03.12.2018
    • Godzina składania ofert 8:00

Załączniki

Informacje

Rejestr zmian