Planowane przedsięwzięcie służy zmniejszeniu poboru energii energetycznej w procesie pompowania wód dołowych w pompowni „Jan Kanty” , oraz obliczeniu efektu ekologicznego związanego ze zmniejszeniem emisji gazów, w oparciu o aktualne wskaźniki publikowane przez Krajowy Ośrodek Bilansowania i Zarządzania Emisjami w dokumencie „Wskaźniki emisyjności CO2, SO2, NOX, CO i pyłu całkowitego”. Obliczenia dotyczące efektywności energetycznej należy wykonać w oparciu o rozporządzenie Ministra Energii z dnia 5 października 2017r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. z 2017 r. poz. 1912). Wykonanie audytu efektywności energetycznej realizowane jest na potrzeby uzyskania dofinansowania z właściwego programu prowadzonego przez Narodowy Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Program ten obejmuje tzw. efekt ekologiczny w postaci zmniejszenia zanieczyszczeń powietrza związany ze zmniejszeniem zapotrzebowania na energię elektryczną, w oparciu o wskaźniki opracowywane przesz KOBIZE (www.kobize.pl). Powinien też zawierać wszystkie elementy, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 831). Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do wsparcia Zamawiającego w prowadzonym postępowaniach o przyznanie dofinansowania przedsięwzięcia z NFOŚiGW, jak również w postępowaniu administracyjnym prowadzonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, związanych z wydaniem świadectw efektywności energetycznej.
- Uwarunkowania techniczno – organizacyjne.
- Wykonawca audytu zobowiązany będzie do dostarczenia audytu efektywności energetycznej własnym staraniem i na własny koszt do miejsca przeznaczenia tj.:
SRK S.A Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń – ul. Kościuszki 9, 41-250 Czeladź.
- Obowiązek przygotowania protokołu odbioru przedmiotu spoczywa na Zamawiającym.
- Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu wraz z audytem efektywności energetycznej 4 kpl. dokumentacji w formie papierowej, a także w formie elektronicznej w formacie Microsoft Word docx i PDF zapisanej na płytach CD i pendrive. . W/w dokumenty muszą być w języku polskim.
- Warunki płatności:
- podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru.
- podstawą do rozliczeń będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę nie później niż 7-go dnia od daty podpisania protokołu odbioru.
- jako sposób płatności ustala się przelew.
Zamawiający dokona zapłaty w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, przy czym Strony ustalają jako datę zapłaty przez Zamawiającego dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Kary umowne:
Zamawiający naliczy kary umowne:
- z tytułu odstąpienia od realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, określonego w zamówieniu na wykonanie usługi,
- z tytułu nieterminowej realizacji zamówienia w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki,
- za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancyjnym w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki licząc od dnia wyznaczonego na usunięcie wad.
- Jeżeli kary umowne nie pokrywają poniesionej szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych zawartych w Kodeksie Cywilnym.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny w dni robocze w godzinach od 700 – 1300.
Osoby do kontaktu:
– Piotr Wacławek – tel. 32 265 15 35 w. 5815
-Wiesław Sterniczuk -tel. 726 442 095.
https://efo.coig.biz/inquiries/show/1bda916c-c25f-4c14-8c37-68b1aeda4f9b
-
- Typ postępowaniaRegulamin SRK do 30 tyś euro
- Rodzaj postępowania Usługi
- Tryb postępowania Zapytania ofertowe
- Termin składania ofert 13.05.2019
- Godzina składania ofert 9:00
Załączniki
Pytania i odpowiedzi | dodany: 07:23, 07.05.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk | ||
Wybranie najkorzystniejszej oferty | dodany: 07:29, 24.05.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk |
Informacje
wprowadzono: | data: 08:15, 29.04.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk | |
zmodyfikowano: | data: 07:30, 24.05.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk | |
osoba odpowiedzialna: | Wiesław Sterniczuk | ||
podmiot udostępniający: | Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu |
Rejestr zmian
edytowane: | data: 07:29, 24.05.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk | Wykonanie audytu efektywności energetycznej w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2016r. o efektywności energetycznej dotyczącego przedsięwzięcia: „Ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w wyniku zmiany systemu odwadniania ze stacjonarnego na głębinowy w Pompowni „Jan Kanty”” | |
edytowane: | data: 08:17, 29.04.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk | Wykonanie audytu efektywności energetycznej w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2016r. o efektywności energetycznej dotyczącego przedsięwzięcia: „Ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w wyniku zmiany systemu odwadniania ze stacjonarnego na głębinowy w Pompowni „Jan Kanty”” | |
utworzono: | data: 08:15, 29.04.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk | Wykonanie audytu efektywności energetycznej w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2016r. o efektywności energetycznej dotyczącego przedsięwzięcia: „Ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w wyniku zmiany systemu odwadniania ze stacjonarnego na głębinowy w Pompowni „Jan Kanty”” |