Dostawa liczników energii elektrycznej wg poniższego opisu.
- 3×230/400V 5(60)A licznik energii elektrycznej czynnej trójfazowy, pracujący w układzie bezpośrednim, wg taryfy C11, z ważnymi cechami legalizacyjnymi od roku 2019, montowany na tablicy licznikowej (modułowa obudowa), o klasie dokładności A. Przy czym klasa dokładności A oznacza, że licznik dla energii czynnej powinien mieć klasę nie gorszą niż 2 dla energii czynnej. Licznik powinien mieć możliwość aktualizacji zegara i być odporny na silne pola magnetyczne. Nie powinien mieć też zabezpieczeń programowych związanych z odczytem parametrów licznika -8 szt.
- Licznik o parametrach j/w lecz montowany na szynie TS35 -2 szt.
- 1x230V 10(15)A licznik energii elektrycznej czynnej jednofazowy, pracujący w układzie bezpośrednim, wg taryfy C11, z ważnymi cechami legalizacyjnymi od roku 2019, montowany na tablicy licznikowej (modułowa obudowa), o klasie dokładności A. Przy czym klasa dokładności A oznacza, że licznik dla energii czynnej powinien mieć klasę nie gorszą niż 2 dla energii czynnej. Licznik powinien mieć możliwość aktualizacji zegara i być odporny na silne pola magnetyczne. Nie powinien mieć też zabezpieczeń programowych związanych z odczytem parametrów licznika -6 szt.
- Licznik o parametrach j/w lecz montowany na szynie TS35 -2 szt.
Uwarunkowania techniczno – organizacyjne.
- Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia liczników do pomiaru energii elektrycznej własnym staraniem i na własny koszt do miejsca przeznaczenia tj.:
SRK S.A Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń – ul. Kościuszki 9, 41-250 Czeladź.
- Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zmawiającego, co najmniej 1 dzień przed planowanym terminem dostawy przedmiotu zamówienia.
- Dostawa powinna być zrealizowana w dni robocze w godzinach od 6:00 do 13:00.
- Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wolny od wad, oraz powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów i norm. Liczniki powinny mieć cechy legalizacyjne ważne od 2019 roku.
- Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu zamówienia certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości, gwarancje. Do każdego licznika powinna być dodana 1 szt. Dokumentacji Techniczno -Ruchowej [dalej DTR] w formie papierowej. Wykonawca dodatkowo dostarczy także DTR w formie elektronicznej, mailowo w formacie Microsoft Word docx i PDF. Wszystkie te w/w dokumenty powinny mieć wersję w języku polskim.
- Wykonawca i Zamawiający zobowiązują się do udzielenia wszelkich niezbędnych informacji, uzgodnienia danych koniecznych do należytego wykonania zlecenia.
- Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
- jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,
- jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi.
Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady i zostanie wyznaczony termin usunięcia tych wad, jako termin realizacji dostawy uważa się datę odbioru po usunięciu tych wad.
- W razie wystąpienia wad przedmiotu zamówienia w trakcie okresu gwarancyjnego, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia stwierdzonych wad na swój koszt, własnym staraniem w terminie ustalonym protokolarnie. O wystąpieniu wady przedmiotu zamówienia Zamawiającego poinformuje Wykonawcę za pomocą faksu lub e-maila.
- Odbiór końcowy nastąpi nie później niż po upływie 3 dni od daty dostawy przedmiotu zamówienia.
- Z odbioru końcowego zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego potwierdzony przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Przygotowanie protokołu odbioru spoczywa na Zamawiającym.
- Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
- Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
- Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od daty otrzymania zamówienia.
- Warunki płatności:
- podstawą do rozliczenia jest wystawienie przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę zrealizowaną zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem,
- wystawienie faktury nastąpi nie później niż 7-go dnia od daty sporządzenia protokołu odbioru zleconej usługi, potwierdzonego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,
- jako sposób płatności ustala się przelew.
Zamawiający dokona zapłaty w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, przy czym Strony ustalają jako datę zapłaty przez Zamawiającego dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego,
- przelew wierzytelności wynikających ze zlecenia na osoby trzecie może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, wyrażoną pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Powyższe dotyczy zarówno należności głównej jak i odsetek,
- Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia na fakturze i innych dokumentach rozliczeniowych wzmianki o zakazie przelewu wierzytelności.
- Kary umowne:
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
- z tytułu odstąpienia od realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy lub odstąpienia od realizacji zlecenia z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, określonego w zamówieniu na wykonanie usługi,
- z tytułu nieterminowego wykonania zlecenia w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto należnego za zlecenia, którego dotyczy opóźnienie, za każdy dzień opóźnienia,
- za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto określonego w zleceniu , którego opóźnienie dotyczy, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia wyznaczonego na usunięcie wad.
- Jeżeli kary umowne nie pokrywają poniesionej szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych zawartych w Kodeksie Cywilnym obejmującego szkodę rzeczywistą oraz za utracone korzyści.
- Klauzula siły wyższej. Od obowiązków związanych ze zleceniem, Strony mogą być zwolnione tylko w przypadku zaistnienia okoliczności nieprzewidzianych, niezależnych od woli Stron, którym nie mogła strona zapobiec przy należytej staranności (siła wyższa) i które nastąpiły po wystawieniu zlecenia, uniemożliwiających jego wykonanie w całości lub jej części takich jak nieprzewidziane zmiany warunków np. pożar, trzęsienia ziemi, wojna, zamachy terrorystyczne, działania nieprzyjacielskie, strajki itp. O zaistnieniu okoliczności uznanych za siłę wyższą, strony są zobowiązane niezwłocznie się powiadamiać.
Ofertę prosimy składać tylko w formie elektronicznej w terminie do 05.07.2019 r. do godz. 9:00 na stronie SRK S.A.:
https://efo.coig.biz/inquiries/show/5de49487-7786-4691-a079-3f1bb43895d5
Osoba do kontaktu:
Wiesław Sterniczuk tel. 32 265 15 35 wewn. 5819
e.mai. czok.sterniczuk@srk.com.pl
Załączniki
Wybór najkorzystniejszej oferty | dodany: 12:59, 11.07.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk |
Informacje
wprowadzono: | data: 08:49, 14.06.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk | |
zmodyfikowano: | data: 12:59, 11.07.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk | |
osoba odpowiedzialna: | Wiesław Sterniczuk | ||
podmiot udostępniający: | Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu |
Rejestr zmian
edytowane: | data: 09:20, 14.06.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk | Zakup liczników energii elektrycznej do pomiarów w układzie bezpośrednim | |
edytowane: | data: 09:20, 14.06.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk | Zakup liczników energii elektrycznej do pomiarów w układzie bezpośrednim | |
utworzono: | data: 08:49, 14.06.2019 | przez: Wiesław Sterniczuk | Zakup liczników energii elektrycznej do pomiarów w układzie bezpośrednim |